tisdag 2 december 2014

Till skolan idag...!


Hejsan! ☺️
Nu är jg vaken och har kollar på julkalendern (barnsligt? 😂)  nä men jag tycker faktiskt den är ganska bra och idag är det bara 21 dagar kvar tills julafton och bara 16 dagar kvar tills skolan slutar! 😃😊😆 Längtar så mycket till jullovet för att få en paus kunna gå upp senare rida mer läsa osv! 😏 Men vill helst slippa mitt betyg... 😖 Tycker inte om sånt så mycket för man får en hjärtattack när man öppnar det sen när man ser att man inte fått ngt F så kan man pusta ut men man pustar ut för mycket och håller på att svimma....🔫 jaja! I övermorgon ska jag rida och jag TROR att jag kommer rida Lawina men jag vet faktiskt inte 😂 Men men! Jag måste gå nu! ❤️😘

Btw byeeee!!😏😘❤️☺️
fina Lawina och jag på tävling ❤️😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar